Последователи

събота, 27 януари 2018 г.

МТел = ИЗМАМА, РЕКЕТ, САБОТАЖ

                        









                 



Очевидно „лъскавите“ офиси на Билла Близу Сварга се плащат не само с пари от месечните абонаменти, а и с приходи от рекет. Ама то Австрийските и Българските служби както през комунизЪма така и днес не работят заедно!!!




При мен системата им генерирала „грешката“ от цели 500 лева и малко отгоре, уж щели да я оправят и въпреки лъжливите им твърдения, че са я оправили, имаха наглостта да ми пратят фирма за събиране на вземания и да ме заплашват със съдебен изпълнител. Истината е, че трябва много сериозно човек да се заеме с тях. При условие, че се сезира КЗП толкова пъти за тази фирма, незнам защо още съществува в този вид и позволяват да рекетира хората. Така, е правят си каквото искат защото в момента са втори по пазарен дял и очевидно могат да си позволят да загубят клиенти без да им коства големи щети. И никой незнае кога ще изтегли шестицата от тотото и ще получи някоя честитка от тях за скромните суми от по 500 лева, ето на мен ми се случи чак на петата година от взаимоотношенията си с тази фирма. Истината е, че ние хората сами позволяваме това нещо, а и законите също, след като си позволяват тези волности..Измамата е вече на всеки ъгъл в милата родина.декември 15, 2016 - Иван Канчев







                  
                 


                    http://paraatmajiwaatmavedaanta.blogspot.bg/2018/01/113.html



    МТел = НЕОГРАНИЧЕНИ ДАЛАВЕРНИ ТРИКОВЕ


    Закони на абсурда, наречен "пазарна" "демокрация" – безкрайни механизми за ограбване, изнуда и заробване от модерния капитализъм (олигархо-мафиотизма).

    Уважаеми потребители, ето как може да си "купите" скъп лаптоп, таблет или смартфон от МТел за 20-30 лева. Или за толкова, колкото вие или имате желание, или имате в наличност да платите според оферти на МТел.

    Не, това няма да е измама, това ще е напълно законно от ваша страна. Проблемът е на МТел, че ни взема за баламурници.

    Стига в момента да имате сметка в МТел и да го ХВАНЕТЕ в прегрешения, описани в тая страница, които са НАРУШЕНИЯ НА ДОГОВОР от страна на МТел, заради които нарушения и други такива имате пълно право да прекратите договора си и да си ПРИСВОИТЕ стоката като ОБЕЗЩЕНЕНИЕ.

    Така аз си "купих" добър таблет с тогавашна цена 370 лева за 34 лева (СЕГА ЦЕНАТА Е 330 лв. – МТел са я бутнали вече на 190 лв. ДЪМПИНГ – ама снимката не е на А8, а на А7 – обичайни "неточности" за МТел да ти пробутат по-стар от обявения модел или да те прилъжат…), която цена ми покри и безплатен мобилен интернет за 3 месеца и ПРЕКЪСНАХ ДОГОВОРА си с МТел 1 година и 9 месеца преди изтичането му, БЕЗ ДА ПЛАЩАМ НЕУСТОЙКА в размер всички месечни суми до края на тоя договор и други наказания по същото.

    Ето го съкровището,
    което МТел ми "продаде" за 34 лева:








    Имайте предвид, че МТел има много други КАПАНИ и ДАЛАВЕРИ, неописани на тая страница, но първо вие трябва добре да проучите къде МТел ви прецаква. А неабонатите на МТел също могат да го направят, но аз не гарантирам, че до тогава МТел няма да се осъзнаят и да спрат да лъжат, крадат и рекетират.

    При другите оператори нещата сигурно са подобни, защото системата го позволява. Но те не са чак до там НАГЛИ и безскрупулни, както винаги е бил МТел. Говоря от личен опит като техен абонат от самото им начало…

    Въобще при всяка измама, кражба, подвеждане или рекет от страна на МТел може да прекратите договора си с него едностранно, без по закон да носите отговорност и парични санкции.

    Просто спирате да плащате, а МТел ще ви РЕКЕТИРА, като спре всичките ви услуги, после ще запорира банковите ви сметки, ще ви плаши със съд и бирници. Проблем са вашите банкови сметки и заплати, но ако МТел го направи, то е незаконно и така си вкарва допълнителен автогол. Ами прехвърлете парите си в сметка на роднина или приятел… Той го прави, защото хората са уплашени и излъгани, че така трябва да е. И ако ние продължим да се плашим, тия ще ни крадат все повече и все по-нагло, и ще измислят допълнителни трикове за кражби.

    Ето един от милионите далаверни трикове
    на абсурдната система КАПИТАЛИЗЪМ,
    узаконяваща престъпленията,
    преди да бъдат извършени:



    Ако МТел предприеме ПРАВНИ ДЕЙСТВИЯ срещу вас, ще се САМОнабута 10 пъти повече. Защото ще плати на разни бирници и други разноски по прависти, а тия действия са НЕЗАКОННИ по вътрешни и международни закони. Но нашият страх да си отстояваме правата, ги прави НАГЛИ и самозабравени.

    Защото за някакви си 60 лева АЛЧНОСТ, МТел ще се набута по "правни" действия с хиляди лева, да не говорим за ОТЛИВ ОТ КЛИЕНТИ за милиони лева, което ще предизвика тая страница и 800 лева загуба само от мен до края на договора ми за 2 години.

    От тоя им акт мои роднини и приятели вече се изнесоха от МТел, а други със сигурност ще го направят, когато изтече договорът им. Страх ги е все още да го напрвят веднага.

    Ако съм на мястото на собствениците на МТел, щях на часа да уволня за тоя провал чиновниците заради правното им невежество, които се бъзикат с мен.

    Не го мислете МТел-а – той е откраднал от потребителите си посредством дребни далавери и рекет МИЛИАРДИ лева, откакто съществува. А собствениците му живеят по-охолно от фараоните, а мижитурките-служители са просто по-богати роби от нас. И докато не се смени цялата обществена система, ще продължи да го прави най-нагло. И това няма да е кражба от ваша страна, а дребно наказание за него, от което …бълха го ухапала.

    Щом МТел се ВЪЗПОЛЗВА от непремислените закони и механизми на тая страна, що и ние не се ВЪЗПОЛЗВАМЕ от ГЛУПОСТТА на МТел да се ВЪЗПОЛЗВА от тия "закони" и механизми?

    Има една ОПАСНОСТ за вас обаче – вашият СТРАХ от НАГЛОСТТА на системата, защото МТел ще извадят много пари за ПОДКУП на съд, прокупатура, бирници, ако се стигне до там да ви съди. Но тук парите му ще са безпомощни, а единствената опасност си остава ВАШИЯТ СТРАХ, който вероятно ще ви спре да действате смело, защото няма да има какво да ви вземе.

    Ако имаше в страната НОРМАЛНО ЦЕНООБРАЗУВАНЕ по СЕБЕСТОЙНОСТ (както е по ХАРТА ЗА ПРАВАТА НА ЧОВЕКА), а не "пазарно" както е сега, т.е. ПРОИЗВОЛНА КРАЖБА, цените за телефонни и мобилни услуги щяха да са жълти стотинки, а не както за повечето хора да делят от залъка си за тях..

    ДО
    КОМИСИЯТА ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ
    (кликни този линт отгоре) и
    Асоциация на потребителите на комуникационни и интернет услуги (АПТИУ)

    "Кажи ти моите и аз твоите кривици, байно,
    па да се поправим,
    ако ще бъдем хора, и все заедно да вървим."
    (Васил Иванов Кунчев)



    Тази страница не е предназначена да черни МТел, напротив. Просто КАЗВАМ КРИВИЦИТЕ на байновците и байките от МТел, "ПА ДА СЕ ПОПРАВЯТ И ВСЕ ЗАЕДНО ДА ВЪРВИМ".

    Всеки има трески за дялане, но и всеки има ум и воля да си ги доодяла. Всъщност само Човекът от животинското царство може САМ да поправя грешките си. Т.е. ако байновците и байките от МТел се поправят по всички точки по-долу, ще ДОКАЖАТ, че са ЧОВЕЦИ. В противен случай …ами обратното. Изборът е техен.

    На 12.11.2015 г. започнах да ползвам БЕЗПЛАТНА УСЛУГА ИНТЕРНЕТ (бонус – или не помня как се квалифицираше). СРОКЪТ на ползване беше 1 (един) месец.

    Понеже имам ОПИТ в такива "безплатни" услуги точно от МТел, изрично попитах служителка в офиса в Карлово ДАЛИ ЩЕ МИ СПРАТ ИНТЕРНЕТА СЛЕД ИЗТИЧАНЕ НА ДОГОВОРА от 1 месец.

    Трудно ми е да предам точно диалога, но отговорът беше УКЛОНЧИВ, но с ЦЕЛ аз да се уверя, че интернетът ми ЩЕ бъде спрян АВТОМАТИЧНО. Вероятно много съм искал това да е истина, за да не се налага да ПОМНЯ датата на изключване и съм ПОВЯРВАЛ – "една глава за всичко ли е", но така или иначе:

    ИНТЕРНЕТЪТ НЕ МИ БЕШЕ СПРЯН и аз БЕЗ ДА ИСКАМ съм просрочил крайния срок за ползване, СПОКОЕН, че автоматиката или бдителността на МТел е на лице.

    И съм навъртял 60 лева за 2-3 дни. Сумата не е голяма, но е КРАЙНО НЕСПРАВЕДЛИВА да вземеш

    БЕЗПЛАТНА УСЛУГА,
    а плащаш 60 лв. за нея.

    И отправих жалби към МТел с номера:
    37М58/16.01.16; 57М24/03.02.16; 68М55/16.02.16

    Така както АВТОМАТИЧНО фирмата ти прекъсва телефона, когато не си платиш, така е ТРЯБВАЛО да ми бъде спрян интернетът АВТОМАТИЧНО или ръчно. Но това НАРОЧНО НЕ Е НАПРАВЕНО именно с ЦЕЛ (МИНА) ние потребителите да сгрешим.

    АЗ НЕ СЪМ ПОРЪЧВАЛ
    ДОПЪЛНИТЕЛНО ВРЕМЕ

    за достъп до интернет. Даже след като видях, че сметката ми "хвърчи", се обадих в офиса 2 пъти да ми бъде спрян интернетът. Но ми казаха, че те това не могат да го направят. После си писах на чат със служителка да изясним случая, но ми казаха, че ФАКТУРАТА била изрядна. НЯМА СПОР ЗА ФАКТУРАТА, а за това ЗАЩО НЕ СА МИ СПРЕЛИ услугата и

    ЧИЯ Е ВИНАТА:

    1. МОЯ, че НЕ СЪМ СЛЕДИЛ крайния срок или
    2. На МТел, че не са ми спрели навреме услугата?

    ЧИЯ Е ВИНАТА:

    1. На тоя, който е ВЗРИВЕН и убит от МИНА или
    2. На тоя, който е поставил МИНАТА?

    Т.е. МТел Е ПОСТАВИЛ МИНАТА и аз съм бил "ВЗРИВЕН" от нея,
    т.е. МТел Е ПОСТАВИЛ ИЗМАМАТА (КАПАНА) и аз съм се "ХВАНАЛ".

    ЛОГИКАТА на МТел е тая:

    БИЛ СИ ГЛАМАВ, ЧЕ СИ НАСТЪПИЛ МИНАТА и за това, че си ГЛАМАВ, трябва да умреш!

    "ОТГОВОРНОСТТА ДА НАСТЪПИШ (или не) МИНАТА е ИЗЦЯЛО ТВОЯ." Това четем в обясненията на Началник "Жалби" Нели Василева.

    (Спряха ми интернета повече от месец след първата ми писмена жалба, за което (за спрения интернет) получих СМС. Но после пъкНели Василева твърди, че от мен молба за спиране нямало…, Т.е. НАМЕКВА, че БИХА спрели услугата, ако аз съм поискал това. От което излиза, че служителката осъзнава, че са сгрешили, щом не си "спомня" (не е чела) първата ми жалба, или лъже, че няма такава жалба).

    И да имат ДРУГА "ПРИЧИНА", да се ОПРАВДАЯТ с липса на моя жалба за прекъсване на услугата…

    Освен това

    1. АЗ НЕ СЪМ СКЛЮЧВАЛ ДОГОВОР за повече време от 1 месец за интернет.

    2. НИКОЙ НЕ МЕ Е ПРЕДУПРЕДИЛ да СЛЕДЯ крайния срок –нито писмено, нито устно.

    3. НЕ СЪМ ПОДПИСВАЛ ДОГОВОР, ЧЕ СЪМ ЗАДЪЛЖЕН ДА СЛЕДЯ КРАЙНИЯ СРОК.

    4. Никъде НЕ Е ЗАПИСАНО КАКВА ЦЕНА БИХ ПЛАТИЛ СЛЕД ИЗТИЧАНЕ НА СРОКА.

    5. УМИШЛЕНО (или не…) ПРОТАКАНЕ от страна на Началник "Жалби" Нели Василева, която е написала цяла страница с ИЗЛИШНИ ОБЯСНЕНИЯ и нито един отговор на конкретни мои въпроси. Което е с цел аз да

    6. ПРОСРОЧА 3 МЕСЕЦА (докато си пишем), да ми ЗАПОРИРАТ БАНКОВИТЕ СМЕТКИ и така

    7. ПЪРВО ДА ПЛАТЯ (ОТКРАДНАТ парите) и ПОСЛЕ да се жалвам (ПРЕЗУМПЦИЯ ЗА ВИНОВНОСТ) и ако МТел решал, тогава щели да ми ВЪРНАТ парите. Ами АКО АЗ НЯМАМ ПАРИ??????????????

    8. ПРЕЗУМПЦИЯТА за НЕВИНОВНОСТ е нарушена. Първо ДА МЕ РАЗСТРЕЛЯТ (накажат), пък после… Т.е.ИЗЗЕМВАНЕ НА ЗАДЪЛЖЕНИЯ, ПРЕДИ ДОКАЗВАНЕ НА ВИНА, Е НЕЗАКОННО!

    9. ПЪРВО ЩЕЛИ ДА МИ ВЗЕМАТ ПАРИТЕ от банковите ми сметки – т.е. чрез СЪДЕБЕН ИЗПЪЛНИТЕЛ, за което сумата ще стане поне 1000 лв. и ЧАК СЛЕД ТОВА трябвало АЗ да ги съдя и АКО (!!!) съдът преценял, да ми върнат парите, но не 1000, а само тия 60…

    10. А КОЙ ЩЕ МИ ПЛАТИ НА МЕН ВРЕМЕТО за разправиите до тук, липсата на телефонна услуга и после, само защото МТел са измислили как да ДЕРАТ хората, разчитайки на тяхната заетост и забравяне.

    11. ДА ДЕРЕШ хората, защото ЗАБРАВЯТ, е такава НИЗОСТ, че дори Дяволът може да им завиди.

    12. И НАСИЛА ДА МИ ОТКРАДНАТ ПАРИТЕ ДИРЕКТНО ОТ БАНКОВИТЕ МИ СМЕТКИ, ПРЕДИ ДА СЪМ ОСЪДЕН (на смърт) (ПРЕЗУМПЦИЯ ЗА ВИНОВНОСТ, което е незаконно)…

    13. Това е равносилно да ти инсталират ВИРУС В КОМПЮТЪРА и да ти ТЕГЛЯТ от банковата сметка АВТОМАТИЧНО без да знаеш.

    14. Технологиите в интернет и комуникациите са достатъчно напреднали и това се прави навсякъде по света: когато ти изтече срокът,

    СОФТУЕРЪТ АВТОМАТИЧНО ти спира услугата. И никой не се сърди за това – напротив, така и трябва да е. А те ОБРАТНО – така ни осигурявали "ЛЕСЕН достъп", УЖ щото се "грижели" за нас. Това било за наше УЛЕСНЕНИЕ. Да – УЛЕСНЕНИЕ за МТел да дерат хората.

    15. Но МТел не е спрял услугата НАРОЧНО. А ако не е нарочно, да побърза да го направи. Ако не знае как, аз ще им помогна. Защото това ми е ПРОФЕСИЯ!

    16. Ползването на интернет от мен за 2-3 дни НЕ Е ОЩЕТИЛО НИКОГО – нито е изразходвано РАБОТНО ВРЕМЕ от някого, нито е имало АМОРТИЗАЦИЯ на техника, нито е натоварило ТОКА на станциите на МТел за 60 лв. Т.е.НИЩО НЕ ИМ СТРУВА на МТел да отменят тия 60 лв. и ДА СИ НАСТРОЯТ СОФТУЕРА АВТОМАТИЧНО да изключваНЕЗАЯВЕНИ УСЛУГИ от сега нататък.

    17. ЦЕНООБРАЗУВАНЕТО Е НЕЗАКОННО (КРАЖБА),

    понеже НЯМА ПОЛОЖЕН ТРУД (присвояване без труд е ФОРМА на кражба) за услугата или енергията за нея е нищожна, а за това – цели 60 лева. Това е дълга тема, но ето за това
    СПРАВКА ТУК

    18. Вместо МТел да ми БЛАГОДАРЯТ, че съм ги предупредил да не бъдат РАЗБОЙНИЦИ (неволни) и ДА СЕ ПОПРАВЯТ (всеки греши), те ме НАКАЗВАТ с 60 лв. за техния НЕПРОФЕСИОНАЛИЗЪМ.

    19. МТел би трябвало за всичко това ДА МИ ПЛАТИ ОБЕЗЩЕТЕНИЕ (за изгубеното време по ходене до офис, писане, мислене, разходи (принтиране), за нерви и тревоги вече 2 месеца и за спрените услуги…, за моите затруднения да си движа бизнеса…

    ТОВА СЕ НАРИЧА ИЗМАМА, РЕКЕТ, САБОТАЖ, РАЗБОЙНИЧЕСТВО!

    Накратко.
    МТел НАРОЧНО предоставят
    ПОДВЕЖДАЩИ ОБСТОЯТЕЛСТВА
    така, че ние да сгрешим и да плащаме
    ЗА УСЛУГИ, КОИТО НЕ СМЕ ПОРЪЧАЛИ,

    като ни изкарват нас виновни. Ами какво щеше да стане, ако аз не бях забелязал за 3 дни, че сметката ми стигна небето и бях ползвал "услугата" още половин или 1 месец? Така сметката ми щеше да е не 60 лв. а 600.

    Такива ПОДВЕЖДАЩИ случаи съм имал вече с МТел: Връщам се от Гърция, където съм на РОУМИНГ. И цели ТРИ ДНИ В ЦЕНТЪРА на България разбираш, че РОУМИНГЪТ ТИ НЕ Е ИЗКЛЮЧЕН АВТОМАТИЧНО, въпреки десетината уверения в офиса и по телефона от страна на служители, че ОБЕЗАТЕЛНО ще бъде изключен автоматично. Така ми взеха към 90 лева. Но после ми ги върнаха. В интерес на истината.

    Купуваш си ваучер (Прима с ПРЕДПЛАТА). Оставяш си 5-10 лева за зор-заман и като те изтекат НЕУСЕТНО след 3 (ТРИ) МЕСЕЦА, с ИЗНЕНАДА разбираш, че ПАРИТЕ ТИ СА ПРИСВОЕНИ (ОТКРАДНАТИ), без да си говорил… И НИКОЙ НЕ ТЕ Е ПРЕДУПРЕДИЛ за тоя срок – нито ПИСМЕНО, нито устно…

    Сегашният ми МОБИЛЕН ТРАФИК на интернет го МЕРИХ със софтуер. И тук се оказа "дребна" измама за милиони. МТел пишат в договора, че СКОРОСТТА ще е 64 Мв/s на макс, но той няма и 20, рядко стига 30, когато още не съм изчерпил обявения лимит. Така МТел КРАДЕ индиректно, защото бързият международен трафик е скъп, а на нас ни пробутва бавен..

    Имало е и други недоразумения, но тогава МТел винаги е решавал в моя полза..

    Надявам се и сега така да стане.

    Съмнявам се някъде да има закон или наредба конкретно за тоя случай. И именно затова МТел ПРОТАКА, за да ми ВЗЕМЕ ПАРИТЕ НАСИЛА.

    (ГОРЕ)

    ЗАКЛЮЧЕНИЕ
    Имаме 7 (СЕДЕМ) КАЗУСА:

    КАЗУС 1:

    ЧИЯ Е ВИНАТА:
    1. МОЯ, че НЕ СЪМ СЛЕДИЛ крайния срок или
    2. На МТел, че не са спрели услугата навреме.

    ЧИЯ Е ВИНАТА:
    1. На тоя, който е ВЗРИВЕН и убит от МИНА или
    2. На тоя, който е поставил МИНАТА?

    Т.е. МТел Е ПОСТАВИЛ МИНАТА и аз съм бил "ВЗРИВЕН" от нея,

    т.е. МТел Е ПОСТАВИЛ ИЗМАМАТА (КАПАНА) и аз съм се "ХВАНАЛ".

    ЛОГИКАТА на МТел е тая: БИЛ СИ ГЛАМАВ, ЧЕ СИ НАСТЪПИЛ МИНАТА и за това, че си ГЛАМАВ, трябва да умреш! "ОТГОВОРНОСТТА ДА НАСТЪПИШ (или не) МИНАТА е ИЗЦЯЛО ТВОЯ." Това четем от обясненията на Началник "Жалби" Нели Василева.

    КАЗУС 2:

    СПОРЕД ПРЕЗУМПЦИЯТА ЗА НЕВИНОВНОСТ:

    1. ПЪРВО ДА МИ ВЗЕМАТ (ОТКРАДНАТ) ПАРИТЕ (поПРЕЗУМПЦИЯ ЗА ВИНОВНОСТ) и тогава да се доказва кой крив – кой прав или

    2. ПЪРВО ДА СЕ ДОКАЖЕ ЧИЯ Е ВИНАТА (поПРЕЗУМПЦИЯ ЗА НЕВИНОВНОСТ) от първи казус и тогава да плаща виновният.

    КАЗУС 3:

    АКО ГОРНИТЕ ПРОБЛЕМИ НЕ СА УРЕДЕНИ ЗАКОНОВО, ТОВА НЕ ОПРАВДАВА МТел МОРАЛНО – АКО СА НОРМАЛНИ ХОРА, ЩЕ ОСЪЗНАЯТ ЯВНАТА НЕСПРАВЕДЛИВОСТ и няма да ме КРАДАТ, РЕКЕТИРАТ и НАКАЗВАТ за МИНАТА, която са заложили!

    КАЗУС 4:

    НЕЗАКОННО ЦЕНООБРАЗУВАНЕ – цената 60 лв. не съответства НА ТРУДА, вложен от МТел, както и да съм ползвал интернета. Това се квалифицира като ФОРМА на КРАЖБА.

    На същото „основание” те можеха да ми начислят (СВОБОДНО) не 60, а 60 000 лева. Колкото решат. Както си решат.

    В ХАРТАТА ЗА ПРАВАТА НА ЧОВЕКА изрично е посочен КРИТЕРИЯТ за ценообразуване (заплтообразуване – двете произтичат едно от друго). И това е КОЛИЧЕСТВОТО ТРУД и други разходи преди него. Но тук цените са НА ОКО – ПАЗАРНИ, КОЛКОТО МОГАТ ДА ОТМЪКНАТ… Т.е. ЗАКОНЪТ ЗА СВОБОДНОТО ЦЕНООБРАЗУВАНЕ НАРУШАВА МОИТЕ

    ЧОВЕШКИ ПРАВА – СПОРЕД ТРУДА
    СПРАВКА ТУК

    КАЗУС 5:

    НЕЗАКОННО СУМИРАНЕ НА ВИНИ – СПИРАНЕ НА ВСИЧКИ сметки и услуги ЗАРАДИ ЕДНАТА "вина". В ПРАВОТОвсяка вина се НАКАЗВА ОТДЕЛНО. А не заради ЕДНА ВИНА (ако изобщо е вина) биваш НАКАЗАН заради това, за което не си виновен – ЗАБРАНЯВАТ ти да си плащаш другите сметки, като ти ги изключват. Т.е. МТел са ИЗВЪН ПРАВОТО с измислено от самите тях право.

    Аз искам да си плащам НОРМАЛНО за всички други сметки (телефон, интернет, таблет на изплащане). Но МТел НЕ МИ ДАВАТ ВЪЗМОЖНОСТ да ги плащам. Т.е. Аз НЯМА ДА НОСЯ ОТГОВОРНОСТ за неплащане на тия сметки, а МТел, и следователно нямат право да искат пари след това ДА ГИ ПЛАТЯ НАВЕДНЪЖ или да ми КРАДАТ парите по банков път (уж) чрез съдебни изпълнители.

    Т.е. МТел буквално ЩЕ МИ ОТКРАДНАТ парите заради сметки, които ТЕ НЕ МИ ДАВАТ ВЪЗМОЖНОСТ да си плащам.

    Т.е. МТел ме РЕКЕТИРА посредством другите ми сметки, с които сумата ми за плащане ще се увеличи, да бъда ПРИНУДЕН (НАКАЗАН) да плащам сметка, която няма нищо общо с останалите.

    Познайте как МТел ще се ОПРАВДАЕ за това си свое НЕЗАКОННО ДЕЙСТВИЕ: Ами СОФТУЕРЪТ е така настроен – като не плащаш една, той блокира всички твои сметки…

    КАЗУС 6:

    НЕСЪРАЗМЕРНОСТ на НАКАЗАНИЕТО:
    Затова, че аз няма да платя 60 лева на МТел (бълха ги ухапала), но
    1. Ще ме РЕКЕТИРАТ срещу плащане на 1000 лв. по съдебен изпълнител,
    2. Ще ми ОТКРАДНАТ парите от банковите сметки,
    3. ЩЕ ми САБОТИРАТ БИЗНЕСА,
    4. Ще ми РАЗБИЯТ и СЕМЕЙСТВОТО (щото няма да мога да го храня). …
    И всичко това – за 60 лв.

    КАЗУС 7:

    НЕРЕЦИПРОЧНИ ПРАВА ПО ДОГОВОР:
    МТел си САМОНАЛАГА право да ми начислява пари за НЕПОДПИСАН ДОГОВОР, а аз НЯМАМ ПРАВО да си плащам сметки ПО ДРУГ ДОГОВОР. В СЪЩОТО ВРЕМЕ аз НЯМАМ ПРАВО да НЕ изпълнявам ДОГОВОР, с което МТел меРЕКЕТИРА, ИЗНУДВА и ми ЗАЛАГА ИЗМАМНИЧЕСКИ МИНИ със САБОТАЖ на БИЗНЕСА и РАЗБИВАНЕ на СЕМЕЙСТВОТО МИ.

    ДЛЪЖЕН ЛИ СЪМ ПРИ ВСИЧКИТЕ ТИЯ "НОМЕРА" от страна на МТел АЗ ДА ПРОДЪЛЖАВАМ ДА ИЗПЪЛНЯВАМ ДОГОВОРИТЕ СИ С МТел? Комисията е дала отговор – НЕ СЪМ ДЛЪЖЕН!

    (ГОРЕ)

    Надявам се по тия КАЗУСИ ВАШАТА ИНСТИТУЦИЯ (КЗП) ДА ГИ ПОВДИГНЕ (не само за мен) и подобни случаи не само с МТел, но и с други компании, да бъдат уредени ЗАКОНОВО и НОРМАТИВНО.


    С УВАЖЕНИЕ
    Тъжителят………

    П.П. Отнася се до МТел.
    1. Ако нещата горе не бъдат уредени В СРОК до 1 седмица В МОЯ ПОЛЗА, тоя текст горе ще бъде ОБНАРОДВАН МАСОВО по социалните мрежи, до медиите и до Омбуцмана на Република България. И ако няма резултат – на международен съд.

    И тъй като знам, че

    ОЛИГАРСИТЕ от МТел
    ИМАТ ПАРИ ДА ПОДКУПЯТ
    СЪД, ПРОКУРАТУРА, МЕДИИ
    и дори муждунродния съд,, ще напрвя и това:

    2. Ще РАЗЛЕПЯ СТОТИЦИ АФИШИ в София, Пловдив и други големи градове, както и в Карлово, откъдето съм, с картинките горе, ще се обърна към съмишленици също да го направят.

    3. Ще се заложа по площадите там и ще РАЗДАВАМ ФЛАЕРИ с тия картинки, не за да направя МРЪСНО на МТел, а за да ПРЕДУПРЕДЯ колкото може повече хора за ИЗМАМНИТЕ СХЕМИ.

    4. Изобретателният ми мозък ще измисли още сума ти такиваКОНТАКТИ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА, за да знаят хората как гиПОДВЕЖДАТ, ЛЪЖАТ и ИЗНУДВАТ.

    Раздел от Комисията за защита на потребителите:

    Конкретизирайте какво съдействие искате от страна на Комисия за Защита на Потребителите (КЗП)*

    1. ОТМЯНА НА НАЧИСЛЕНАТА МИ ТАКСА от 60 лева за НЕПОРЪЧАНА ОТ МЕН УСЛУГА

    2. МТел от сега нататък вече да си настройва ВИНАГИ софтуера – когато една заявена услуга изтече, да изключва автоматично или ръчно услугата.

    3. МТел да не НАКАЗВА (КРАДЕ) КЛИЕНТИТЕ СИ затова, че не си е свършил работата (изключване на услугата, когато тя изтече по договор).

    4. Уреждане НОРМАТИВНО чрез ЗАКОН така, че НИКОЙ ДА НЯМА ПРАВО ДА ТИ ВЗИМА ПАРИТЕ ПОД КАКЪВТО И ДА БИЛО ПРЕДЛОГ, ПРЕДИ ДА Е ДОКАЗАНА ВИНАТА ТИ (ПРЕЗУМПЦИЯ ЗА НЕВИННОСТ). А не ПЪРВО ДА ТИ ВЗЕМАТ ПАРИТЕ (ПРЕЗУМПЦИЯ ЗА ВИНОВНОСТ), пък тогава иди, че доказвай и си губи времето.

    5. МТел да ме ОБЕЗЩЕТИ за нанесените ми морални и материални (работно време – времето е пари) щети в размер на 100 лева. А ако ми спре сегашните услуги (без описаната) и почне да ми рови в банковите сметки чрез съдебни лица и процедури, да ме обезщети с 2000 лева.

    ДОКУМЕНТИ
    (мои писма до МТел и негови до мен)









    (ГОРЕ)

    ИЗМАМНИКЪТ МТел (с МНЕНИЯ НА ЧИТАТЕЛИ в тая страница отдолу):
    http://offnews.bg/news/Tehnologii_18759/Sadat-zabrani-na-Mtel-da-podvezhda-klientite-si-kak-formira-tcenata-za_624755.html

    https://www.facebook.com/Komisiazazashtitanapotrebitelite

    http://bnr.bg/sofia/post/100663041/nad-20-hiladi-jalbi-i-signali-e-registrirala-komisiata-za-zashtita-na-potrebitelite-prez-2015-g

    http://megafon.blog.bg/politika/2011/05/18/tvoiat-glas-tvoiat-gyz-v-mentel-mtel.749460

    http://www.vesti.bg/pari/biznes/potrebiteli-sydiat-m-tel-za-100-mln.-lv-3688971

    ПРОТЕСТ



    ОТГОВОР
    от Комисия за Защита на Потребителите

    Здравейте,
    Вашият документ беше успешно одобрен от служител на Комисията за защита на потребителите.

    Статусът на документа можете да следите през следния линк:
    https://www.kzp.bg/complaints/details?url=YUAelawFevXmAbtUDiIPr%2fDHJDGQq%2b08bEYmZQPZHn3e60HAPcTwBIjoDkT1bhL1

    Регистрационен номер: Ц-03-2134 / 29.02.2016
    Статус: Регистриран
    Дата на подаване: 25.02.2016 22:31
    Тел.: 02/9330565
    E-mail: info@kzp.bg
    www.kzp.bg

    "Кажи ти моите и аз твоите кривици, байно,
    па да се поправим,
    ако ще бъдем хора, и все заедно да вървим."
    (Васил Иванов Кунчев)

    Тази страница не е предназначена да черни МТел, напротив. Просто КАЗВАМ КРИВИЦИТЕ на байновците и байките от МТел, "ПА ДА СЕ ПОПРАВЯТ И ВСЕ ЗАЕДНО ДА ВЪРВИМ".


    ДРУГИ ПОДОБНИ ИЗНУДВАЧИ
    В ДРУГ СЕКТОР НА БИЗНЕСА,
    НО ПРИНЦИПЪТ НА БЕЗЗАКОНИЕ Е СЪЩИЯТ


             


               

    Няма коментари:

    Публикуване на коментар