Последователи

неделя, 26 март 2017 г.

Масовия човек: Той не е за пример - духовен семит и консуматор




Папа Пий XI (Pope Pius XI):"Истинският християнин е духовен семит".

"Митът за Христос ни свърши много добра работа..." Папа Лъв Х



Чудно ли е, че папите са новите стари юдеи, прокламиращи: "истинският християнин, трябва да стане духовен семит"?.....

Арйанските Европейски народи и култура се предават в ръцете на извънкласовите Семити още с въвеждане на римското християнство за "официална религия" в Римската империя и Библията, като "божия книга".

------------------------------------------------------------------



И все пак на където и да се обърнем и аз и вие го виждате, масовият човек се е превърнал в културна норма, да той чете facebook, слуша най-мазната чалга, пие уиски (може и от най-евтиното,на промоция), тагва се от всяко място където отиде.



Той или тя си татуират всичко, за което се сетите. Татуировката е неговата култура и изкуство.



Той масовият човек е превзел света и сега той иска да ви превърне в свое подобие. Целта е всевластно подчинение.

Масовите хора се появяват в различни форми и стилове, но те всички са едни и същи. Те просто украсяват себе си и своите мисли различно.




За тия, невярващите, чиито ум богът на тоя свят(Сатан) е заслепил, за да <ги> не озари светлината
2 Коринтяни 4:4

Във време, в което всичко вече е казано, човекът съвсем не може да бъде сигурен, че изобщо има свои собствени мисли. Целият културно-информационен поток, който го залива от раждането му, вероятно до такава степен го повлиява, че той се превръща в прост продукт на средата, вместо в творческо същество.

Това може да бъде потвърдено на първо място от факта, че има все по-малко реални творци (автори на оригинални произведение) и все пак повече майстори на колажа, пърформанса, различните алтернативни и слабо стойностни форми на изкуството.



Парадоксът на съвремието се заключава в това, че всеки има възможността да бъде творец, но вместо това се превръща в продукт на средата си.

Човекът се лута в супермаркета на живота, където всичко вече е оценено, дори самия той. Различни тестове и сертификати са му сложили щампа, според която да намери работното си място, номерата в мобилния му телефон и скайп-а му отброяват ,,приятелствата" му и нивото му на социална интегрираност. Забавленията имат цена, здравето също и единственото, което не търси модерния човек е душата си. (макар че и тя е измерена и тежи точно 21 грама).



Масовият човек е гражданин на Новия свят, той е продукт на модернизма, глобалния консуматор.

Една празна непрекъсната мисъл през която предметите преминават бързо и така винаги ще има място за още. Масовият човек няма цели, той е без окончателен край присъщо за него. Той е инструмент, средство за продажба на изкуствените материални потребности.

Масовият човек мисли за себе си, че е добре осведомен и широкоскроен, но това е невежество, което го пази в неговия безопасен малък свят.



Масовият човек е тип човек изграден набързо около някои незначителни абстракции. Той е стандартизиран човек, опразнен от своята собствена история. Празна обвивка на човек без раса, без нация, без общност. Продукт на низш общ знаменател.

,,Едно човечество" от хора в илюзорен свят на равенство и толерантност.



Масовият човек мисли себе си за уникален, защото обществото му казва че е. Но той е от общия образец на обикновения човек, който преминава от развлечение на развлечение, който пада жертва на абсурдни моди. Който едва ли ще излезе извън кутията в която е хванат като в капан.



Обществото преобладаващо от Масовия човек, превзето от масова психология, масова медия, масово училище и масово невежество. Без морална смелост, но с извинително нагаждачество. Не мислещи, а имитиращи.



Тази полифония от влияния, стереотипи и илюзорната пълна свобода се отразяват изключително ясно като профанизация в изкуството. Всички нива за възприемане са сведени до минимум, за да бъдат достъпни за най-широк кръг потребители на формите на забавление. Именно до там е сведено изкуството-до средство за запълване на увеличаващото се свободно време и нарастващата нужда от някакви подобия на емоции.

Количествените натрупвания водят до качествени изменения. - Хегел



Качеството и количеството като скачени съдове, разбира се, се влияят взаимно от вкуса и интереса на този масов човек. Занижаването на качеството до по-нисък праг на човешката интелигентност, води естествено до количествено увеличение на броя ,,произведения" и до притока на повече финансови средства в тази сфера.

Зависимостта е обусловена и от друго-ниското художествено ниво на произведенията изисква по-малко оригинално творчество и съответно е по-лесна за реализация.

Така пропадането на изкуството и профанизирането му следват логично своя път.



Използването на готови схеми още повече улеснява напредъка на масовата култура. С посредствеността много лесно се борави.

Този етап на развитие в изкуството е подкрепен и от солидната финансова помощ на увеличаващият се брой зрители, слушатели и т.н. потребители. Следователно освен за профанизация може да говорим и за индустриализация на изкуството.



В така създадената среда масовият човек може спокойно да се чувства на мястото си. Той може да закупи, употреби и захвърли определено произведение без да има нужда от някакви особени личностни качества за възприемането му.



> Епохата на екраните / Животът изтича през клавиатуратa

Проблем възниква защото това не мотивира по никакъв начин интелектуалното развитие. Масовият човек разбира масовата култура и това го кара да се чувства част от тази масова култура, приравнява го с другите й потребители и успокояват в съзнанието му страхът от различност и неприспособимост.

,,Разумните хора се приспособяват към средата, а неразумните се опитват да я приспособят към себе си."

Масовият човек е разумен, той не се бори срещу стереотипа, а се разполага удобно в него.



Масовото общество от масови хора смачква всеки който е различен. Продължителни низши стандарти с посредственост като велик балансьор, тласкайки възхода на нови ТВ шоу нации и всеобщ упадък.

Посредствената култура създава слаби и посредствени индивидуалисти. Масовото общество мрази всеки който е отличен и компетентен. Това води до стадно приспособяване и хомогенизация.



То е изразител на упадъчен живот на болести и негодувание. То поддържа гражданите си с комбинация от храна и забавления. Масовата идиотска култура е несъществена, повърхностна и егоистична. Тези, които са потънали в нея най-вероятно ще се провалят, когато техните източници на егоцентрични доставки прекъснат, когато остареят, когато техните пари и наркотици биват изчерпани, когато те се събудят сами...!

Масовият човек е не просто човек на нашето време, а негов продукт с неизвестен срок на годност. Масовата култура е средата на този масов човек и докато той се чувства удобно в нея тя ще продължава да се развива.



Източник: kovaklog

illuminatibg.blogspot.bg/2017/03/facebook.html

1 коментар:

  1. До края на болшевизма, МВР спазваха приличие. След сигнала показаха своята маймунска природа. Още през 1990 верните на партията силоваци показаха дивотиите си, например в плажа в Бистрица, Момина скала и дори в двора на УБО, където при Живков можеха да чуят мишка ако пръцне... Днес дори от кабелните фолк канали може да се тълкува за пълното духовно съсипване на България. Също и в детските фолк канали се пее за дълбоко гърло и убедителното познаване съдържанието на „кетчупа“. В НС се отстоява правото на мутрите да се веселят под 3000 децибела.. щом крепят Борисов...

    ОтговорИзтриване