Последователи

понеделник, 1 юни 2015 г.

Детска планета ли е планът на Левитите-сoдомити/Зловещи символи - международното летище на Денвър

                                                                                                                                                     
Легендата за Израил и Исав е макет на реалното устройството на света - хермафродити и гои.
Израил избива и разпръсва Исав. Следователно хермафродитите трябва да избиват и разпръсват гоите.
В Израил има спойка и глобални лидери на Рода, левитите. В света също трябва да е така и се прилага този модел.
И макар хермафродитите да са няколко родови клона, левитите ги събират в народ, за да не се изобличат пред неведущите.

Хермафродити извън "избрания народ" също могат да стават водещи световни фигури. Техните синове могат да влязат сред "левитите" чрез юдейски майки и псевдоюдейски родословия. Днешният Израел е базиран на идеологически сбор от разпръснати по света хермафродити, а не потомци на конкретна историческа личност, населявала Палестина.

Апокалиптичен кон със светещи червени очи, който посреща посетителите? Налице.

Кошмарни фрески? Налице.

Странни думи и символи, вградени в пода? Налице.

Гаргойли, седящи в нещо като куфари на колони. Налице.

Авиационни летищни писти с форма на нацистка свастика? Налице.

Ok..., това място е зло, направо злокобно.

Но сериозно, има толкова много неестествени и ненормални неща около Международното летище в Денвър (на англ. Denver International Airport, за по-кратко ще го наричаме DIA нататък в текста. – бел. пр.), че цяла обемиста книга може да се напише по темата. Сградите, приспособленията и произведенията на изкуство на показ там карат много наблюдатели да вярват, че DIA e много повече от обикновено летище: то е буквално катедрала на New Age-ученията, пълна с окултен символизъм и препратки към тайни общества. Произведенията на изкуството в DIA не са просто струпване на странни изкуствоведски избори, направени от хора с лош вкус, както мислят много хора. Това е дълбоко кохерентна колекция от символични творби, която отразява философията, вярванията и целите на глобалния елит. DIA е най-голямото летище (като площ – бел. Н.) в САЩ и е струвало над $4,8 млрд. Всичко относно това летище е планирано педантично и е там по определени причини.




Кратко описание на летището

Самите помещения, техническите приспособления и апаратура на летището повдигнаха тонове въпроси, свързани с истинските намерения и цели на тази мегаструктура. Множество „творчески“ теории витаят около DIA относно подземни военни бази, извънземни и рептилоидни същества. Въпреки че съм наясно, че всичко е възможно, оттук нататък ще се придържаме основно към документираните факти.

Летището е построено през 1995 г. на площ от около 137,6 км2. Строителните дейности принудили Международното летище в Стейпълтън, (the Stapleton International Airport, SIA) да бъде затворено, въпреки че то използвало повече пасажерски терминали и писти от DIA. Първоначалните разходи по строежа били $1,7 млрд., но финалният проект вдигнал сметката до $4,8 млрд: т.е. $3,1 МИЛИАРДА свръхразход над предвидения бюджет. Множество аномалии са били докладвани относно построяването на мястото:

Различни фирми-контрактори са били наети за строежа на различни части от летището. Всички те са били уволнени след като са приключили с работата си. Това води наблюдателите до убеждението, че всичко е било стратегия с цел никой да не знае цялостния мащаб на проекта (съответно и всички подробности, свързани с него).
Били преместени 84 101 034 м3 земна почва, много повече, отколкото обикновено е нужно. Това подвига съмнения относно наличието на извършвани строителни дейности под земята.
8529,5 км. оптични нишкови кабели са били инсталирани за комуникационни цели (за сравнение – от източния бряг на САЩ до западния са около 4 828 км).
Системата за зареждане на гориво може да изпомпа около 3,78 м3, т.е. 3785,4 л. самолетно реактивно гориво в минута. Това количество е напълно абсурдно като число за целите на едно комерсиално летище.
Бил внесен гранит от целия свят, въпреки че проектът вече е бил много над първоначално предвидения бюджет.
Построяване на огромна (може би железопътна или по-високотехнологична) тунелна система (цели камиони могат да циркулират в тях) и на подземни железници/влакове. Повечето от тези не се използват в момента.

Анализът на наличните данни ме кара да стигна до поне едно заключение: тази гигантска конструкция ще стане впоследствие нещо много повече от обикновено комерсиално летище. То има капацитета да поеме голямо количество хора и превозни средства, което кара наблюдателите са мислят, че тази структура може да бъде използвана за военна база, а някои други дори казват, че ще бъда използвана в близкото бъдеще за концентрационен лагер за цивилни. Лично аз няма да продължа със спекулации точно по последната тематична линия, защото нямам доказателства за подобни твърдения. Въпреки това разбирам защо подобни планове биха били държани в строга секретност. Нека разгледаме „успокоителните“, и „приветливи към посетителите“ (кавичките са от мен – бел. пр.) произведения на изкуството, които са изложени на показ в DIA.

Конят на Апокалипсиса











Значи това е което те посреща, когато влизаш през портите на ада... извинявайте, имах предвид портите на летището. Един висок 9,75 м. жребец от плексиглас с вени, силно изскачащи от цялото му тяло и демонични очи, светещи в червено. Nice... Чух, че децата го харесват много. Интересен факт: конят всъщност е убил създателя си, Луис Хименез, докато той работил върху него. Част от скулптурата се разхлабила, паднала и го смачкала, водейки до фатални наранявания. Приятелите на починалия скулптор сега казват, че конят е прокълнат.

(Това силно напомня на ритуална жертва, типична, когато се открива ново място от такова значение за Тъмните. Не можем и да не отбележим, че коня е 1 към 1 с корицата на „Проектът Монтоук“, което е най-малкото странно.






Всичко това ни навежда на мисли дали има връзка между двете и каква може да е тя, макар да ми беше казано от Питър Муун, че коня наблюдаван през 6037 г. от Дънкан е бил на 4 крака, а корицата е плод на художествено решение, защото така изглежда по-величествено. Коня също така значи някакъв вид съобщение, както съм обяснил тук. – бел. Н.)

Но какво всъщност символизира конят? Първото нещо, което ми дойде на ум, когато видях това ужасно страшно произведение на изкуството (поне що се отнася за летище), е: бледият кон на Апокалипсиса. Той е четвъртият кон в книгата на „Откровението“ от Йоан в Библията и конникът върху него подходящо е наречен „Смърт“.

„И видях, и ето, блед кон
и името на яздещия на него беше
Смърт, и адът го следваше. И
даде им се власт над
четвъртата част от земята, за да убиват с
меч, с глад, с мор и със
земните зверове.“

—Библия, Откровение от Йоан, 6:7-8

С други думи, конят „Смърт“ (или по-скоро конникът „Смърт“) донесъл множество убийства чрез оръжия, глад и болести. Това е доста екстремно като за „семейно“ летище, не мислите ли? Изглежда, че този кон не трябва да бъде там. Скоро ще осъзнаете, че той перфектно се вписва с останалата част от DIA. Между другото, това е един наистина страшен конски анус!





(Между другото по едно време на летището се беше намърдала и статуя на Анубис по незнайни причини:




Една от многото странности около това място. Препоръчвам книгата на авторката Алекс Кристофър „Pandoras Box 2 – Denver Airport Story“ като най-пълна по темата. След края на основния текст съм поместил интервю с нея. – бел. Н.)

Масонската каменна паметна плоча





Камъкът е разположен във „Великата зала“ на летището (термин, който също така се използва и от масоните за означаване на тяхната зала за срещи). Има масонски символи по плочата и по „платформата с клавиши“, която изглежда е написана на брайловото писмо за слепи („камъкът“ е т.нар. „capstone“, т.е. от англ. най-горният (последен, завършващ) камък на строеж/зидария. – бел. пр.).




Обърнете внимание на плочата, която споменава за „Комисия за летищата на Новия свят“ (New World Airport Commission). Тази определена комисия не съществува, затова най-вероятно се отнася към Новия Световен Ред. Овен това има и времева капсула, заровена под плочата, която според надписа по камъка трябва да се отвори през 2094 г. (което е втори архетипен символ за връзка с някакъв време-пространствен проект като Монтоук, макар тези капсули да са широко разпространени в САЩ – бел.Н.). Наклонената под ъгъл ръка е много енигматична и изглежда има някаква допълнителна функция/смисъл, различна от това да бъде просто декорация. Имате ли някакви лични проблясъци в тази насока?





Пророчески фрески

Разположени на 4 стени се намират стенописи, нарисувани от художника Лео Тангума, които уж трябва да въплъщават мир, хармония и природата. Аз обаче въобще не получавам подобни асоциации, гледайки фреските. Когато анализирате символизма на стенописите, ще осъзнаете, че те разказват ужасяваща история на предстоящи бъдещи събития, които има да се случват, т.е. като че ли са един вид предсказание. Има точно определени социални и политически препратки и други окултни детайли, които по същество превръщат тези картини в своеобразен манифест на НСР. Според сведенията Тангума е потвърдил, че са му били дадени инструкции за картините и са му били платени $100 000 за първите от тях. По-късно той отрича, че са му давани указания за картините и отказал всякакви въпроси, свързани с тайни послания и смисли в картините си. Предишни стенописи на Лео Тангума са били типични произведения в стил „Chicano art“, политически заредени и ориентирани към общностния дух. Въпреки това работите му в DIA изпращат тотално различни „вибрации“, предизвиквайки у мен онзи особен инстинкт, който ми подсказва, че той просто е нарисувал визиите и погледа на някой друг. Нека да разгледаме картините една по една:


„Мир и хармония с природата“*

(* Не открих как е истинското име на тази картина, но не е горепосоченото, защото това е името на една от картитените коментирани по-долу. Самият VC не е забелязал грешката си и коментира 2 различни картини с едно и също (според него) име, което очевидно не е така, но го оставям както е в оригианл, с уговорката, че наименованието на тази картина не е ясно. - Н.)





Така, официалният уебсайт на летището казва, че името на тази фреска е „Мир и хармония с природата“. Наистина ли? В центъра на творбата се виждат опечалени деца с изчезнали видове животни и растения. На фона има гора, избухнала в огнени пламъци, а малко по-назад се вижда горящ град.


ЗА ПОСЛЕДНИТЕ ВРЕМЕНА и ВТОРОТО ПРИШЕСТВИЕ

Онова, което е написано в Библията, ще се сбъдне! Апокалипсисът ще дойде! Вие не, но децата ви ще го преживеят:-Вангелия Гущерова. И спасете децата на Земята в пещерите.
През епохата Кали ще господства разрухата и падението до окончателната погибел на човешката раса. Продължителноста на живота ще намаля като към края на епохата ще стигне до 23 г. Преди катаклизъм предизвикан от Апофис или от война в пещерите с входове към Агарта ще бъдат скрити част от децата на Земята.След оттегляне на водите илюминати и содомитите левити, заедно със тези деца ще обявят детска планета, така ще изпълнят пророчествата на Ведите за намаляне на продължителноста на живота(промяна чрез ваксини на ДНК информацията за продължителност на живота на избраните деца. Путин от сега е окупирал два от входовете за Агарта в Крим и Тува(Монголия) но трябва да си осигури достъп, до третия в България,...подготовка за Апокалипсиса който те ще предизвикат
Интересен факт за този град е това, че в него са били внасяни много промени и е бил изрисуван и пребоядисан много пъти през годините, като че ли представлява нещо важно за създателите. Изглежда, че градът е обграден от мараня с лош цвят, като че ли е бил поразен от биохимическо оръжие.

Едно от децата държи каменна дъсчица на маите, която изобразява края на цивилизацията.

                  



В преден план на тази „миролюбива“ картина можем да различим три отворени ковчези, които съдържат мъртви момичета от различни култури. Отляво е чернокожа жена, в средата има жена от северноамериканските индианци. Защо те лежат мъртви там с останалите животни? Да не предсказваме изчезването на тези раси? Вече знаем, че военните отдавна са разработили специфични расови химически оръжия. Ето какво има да каже по този въпрос „Проектът за Нов американски век“, който определя чуждестранната и отбранителна политика на САЩ:

„... изкуството на войната и военното дело... ще бъде коренно различно от това, което е днес... „сраженията“ вероятно ще бъдат извършвани в нови измерения, размери и мащаби... високоразвити форми на биологично воюване, които могат да „се прицелват“ в специфични генотипове, могат да трансформират биологичната война от сферата на терора към това да бъдат политически полезни инструменти.“





Момичето отдясно държи Библия и жълта „юдейско-еврейска“ звезда, която се е използвала от германските нацисти от Втората световна война, за да идентифицират евреите. Изглежда тя символизира смъртта на юдео-християнските вярвания. Групата, която е в основата на произхода на изображенията от това летище със сигурност НЕ са християни или евреи. Тайните общества имат своя собствена система от вярвания, която е прекалено сложна, за да се обясни тук. Въпреки това мога ви кажа, че ковчезите са важна част от масонския символизъм, както можете сами да видите от следващото изображение, което представя основните символи на масоните. Гробниците също са голяма част и от ритуалите на обществото „Череп и кости“.










„Децата на света мечтаят за мир“


Вторият стенопис е съставен от две части. Ще го четем отляво надясно, затова и ще го анализирам отляво надясно.






Децата от всички расови цветове, облечени в традиционни за културата и етноса си фолклорни костюми, дават оръжия, завити в националното знаме на своята страна на... германско момче? Какво??? Да, баварският костюм ни оставя без всякакво съмнение. Момчето в центъра на изображението, което държи чук и вероятно строи нещо, е германче. Дори американското дете (облечено като бойскаут) изглежда нетърпеливо да даде своите оръжия и флаг на немското момче. Вие се намирате в най-голямото летище на Америка, в средата на САЩ, и това е фреската, която е изложена на показ!?! Америка радостно се предава на Германия. Просто е прекалено странно, за да се осмисли.

Това очевидно представя как страните по света се отказват от своята военна мощ и собствената си национална идентичност за „общото благо“. Това е поредната препратка към Новия световен ред, с едно световно правителство и една световна армия. Но защо немското момче е в центъра на всичко? В това летище има толкова много алюзии за Германия и нацизма, че ПРОСТО НЯМА НАЧИН всичко това да е случайно съвпадение. Лично аз се сетих веднага за Operation Paperclip (Операция „Кламер“) на тайните служби на САЩ, която след Втората световна война доведе тайно известни нацистки учени и изследователи в САЩ. В дъното на стенописа лежи счупена фигура, която държи пушка (символ на войната), а на върха на пушката седят два гълъба (които символизират мира). Колко затрогващо, няма що. Сега проследете движението на дъгата, която започва под тази статуя, минава покрай децата и ви води към втората част от фреската (която наскоро е била изрисувана наново върху старата).





Чудовището се събуди! Тази голяма и агресивна веонна фигура е облечена в нацистка униформа (забележете символа на шапката), с лице със сложена противогазна маска. В ръцете си войникът държи пушка и ятаган, с който изглежда насилствено безпокои носещия мир гълъб. Отляво е изобразена безкрайна редица от плачещи родители, държащи своите мършави, мъртви бебета. Това е една наистина ужасно зверска картина, в която липсва всякакво компенсиращо послание или морал. Самият факт, че това е изложено на показ на централния вход на най-голямото летище на САЩ, във времената на политическата коректност е напълно и тотално анормално и нетипично. Военната фигура е прославена и възвеличена и изглежда всемогъща поради разположението си в центъра на действието в картината. Изглежда е възвърнала своите сили, които привидно е загубила след Втората световна война. Тя се е завърнала с всички сили и предвожда пътя към един нов холокост.

Вижте по-отблизо хората, изобразени отляво, както и мъртвите деца, спящи върху тухли. По тях няма видими следи от насилие. Просто са някак си лишени от живот, като че ли са били отровени от смъртоносен газ, който се излъчва от дъгата над тях (напомням, че дъгата е символа на движениетоNew Age – бел. H.). Чудовището, предпазено от своята противогазна маска, сочи на редицата от жертви към писмото в долната част на изображението.



Това всъщност е истинско писмо, написано от Хама Херхенбърг, 14-годишно момиче, което умира на 18 декември 1943 г. в нацисткия концентрационен лагер Аушвиц (както е написано в края на писмото). Доста притеснително, не мислите ли? Аушвиц е исторически известен с позорната си слава заради използваните там отровни газове.

Наличието на разноцветната дъга и плюшеното мече в това изображение, все символи, които нашите съзнания веднага асоциират с младостта и невинността, е напълно противно и извратено. А, ето още едно нещо относно ятагана: той е символ, който често е използван в масонските изображения:





„Мир и хармония с природата“





Какво правите, ако сте убили по-голямата част от световното население на Земята чрез отровни газове? Празнувате повода около генетично модифицирано светещо растение, разбира се! „Щастливи“ хора от целия свят неустоимо се насочват към онова изкуствено растение, някои почти летят към него. Точно над това растение (което въобще не съществува в реалността и в живата природа междувпрочем) се намира Исусоподобна месианска фигура, която обаче със сигурност не е Исус.



Всички изчезнали животински видове от първата фреска са отново обратно в действието и дори виждаме малък гълъб, който се появява от вътрешността на растението. Колко хубаво. Вече всички те се чувстват много по-добре като има мнооого по-малко хора на Земята... Животните също са щастливи и ви благодарят за това, че сте умрели. Хората вече могат да използват високи нива на научно познание, за да живеят в състояние на синтетично щастие, което им е осигурено от генетично модифицирани растения. Браво на тях. Китовете скачат до небето, като пляскат с хората по „дай едно пет“ по ръцете. Ако погледнете по-внимателно върху тигровите бебета, ще видите, че те имат лица на човешки деца. Това е доооста странно. Цялото това „произведение“ крещи за генетична модификация и магия.

За обобщение, тези стенописи ясно изобразяват признати цели, които можете да прочетете от документи, свързани с НСР:

масова депопулация на Земята
смърт на юдео-християнските вярвания
единно световно правителство
възстановяване на природата

Ако сте чели материала ми за камъните от Джорджия в САЩ, вече вероятно сте забелязали сами това, че лайтмотивите са поразително подобни. Съвпадение ли е това? Каменните плочи от Джорджия също включват завършващ камък с времева капсула заровена под него. Както виждате, тук няма „конспиративна теория“, това са факти. Всичко е написано върху камък, за да го видите. Елита притежава това място и те строят монументи, за да отпразнуват своята култура. Тяхното „божествено знание“ обаче е недостъпно за вас, освен ако не сте техен висшестоящ член. Има толкова много за интерпретация по тези фрески, че съм убеден, че съм пропуснал много други подробности (цветове, форми, движения, символи).

Самолетната писта във формата на свастика

След като видяхте толкова много препратки към нацистка Германия, бихте ли се учудили, ако самолетните писти за кацане и отлитане са с формата на свастика? Ето един сателитен поглед на пистите от Google Maps. Сами си правете изводите.



Виж по-голяма карта

Силно се съмнявам, че човекът, който е изрисувал плана на пистите, не е забелязал тяхната странна форма. В смисъл, че вероятно някой в процеса на рисуването и/или на изграждането на сградата е трябвало да каже: „Я, почакайте, това някак си прилича на онзи нацистки символ! Май трябва да го променим! Не бихме искали нашето ново $4,8-милиардно летище да бъде обидно, противно или нещо подобно...“. Но това явно не се е случило по някаква причина.

Други странности

Както казах и в началото, може да се напише цяла книга за DIA и символите там, затова ще завърша този текст с несортиран списък с разнообразни странности, които можете да видите в DIA.

Гаргойли




Символизмът на гаргойлите винаги е бил мистерия. Никой не може да обясни причината за тяхното присъствие, особено в или по религиозни сгради. Да не би да представляват остатъци от предишни езически вярвания, които никога не са си заминавали? Или представляват нещо, за което знаят само „просветените“?


„Какво правят тези фантастични митични чудовища в манастирите, точно под очите на самите монаси-братя, докато те четат? Какво е значението на тези нечисти маймуни, странни дивашки лъвове и чудовища? По каква причина са положени тук тези същества, полузверове-полухора?“ – Свети Бернард от Клейървоа, 12-ти век

Подът



Тези фотографии са странен набор от символи, които са изрисувани по пода на летището, като започват от източния край на Великата зала на ниво 5 и продължават към северния край на същата зала. Обърнете внимание на черния диск, който затъмнява слънцето. Няма грешка в това, че архитектурата на пода изобразява слънцето и черният диск започва да го засенчва. Когато пристигнем до северния край на Великата зала, виждаме, че там има статуя на Jeppesen, която покрива слънцето. Това е препратка към черното слънце, окултен символ, на който са се покланяли нацистите от обществото Туле през Втората световна война?                                          
???





Това вероятно би трябвало да представлява „местно“ изкуство (т.е. на северноамериканските индианци– бел. пр.), което изобразява майката Земя? По-скоро изглежда подозрително като извънземно, което „поръсва“ живот на Земята. Какво им е на малките личица в горната част на рисунката? Да не са извънземни, които ни наблюдават от космоса? Кой знае, аз лично не мога да намеря каквато и да е информация относно това произведение на изкуството. По някаква причина ме кара да мисля за житните кръгове.                                                                                                                                                                         http://www.parallelreality-bg.com/         

Няма коментари:

Публикуване на коментар